;

Чим більше обсягу інформації про споживача та ринок ви маєте, тим більша ймовірність продажу, менше вкладень у маркетинг і вище їх ефективність. Створенню продуктів-чемпіонів і стратегії їх просування передує дослідження ринку: споживачів, конкурентів, трендів, зарубіжних категорійних і позакатегорійних аналогів.

Головна цінність маркетингових досліджень – вони дозволяють знизити ймовірність помилок і підвищити шанси на успіх. Чим відповідальніше завдання, чим вище майбутні інвестиції в те чи інше бізнес-рішення, тим серйозніше можуть бути наслідки інтуїтивних дій.  

 

Найчастішими приводами до проведення дослідження є:

- створення/доопрацювання продукту або послуги;

- розробка або зміна позиціонування;

- розробка стратегії просування;

- диференціація від конкурентів;

- знаходження джерел конкурентів переваг;

- споживчі цінності та приховані мотиви споживання (інсайти);

- оцінка ефективності просування.
 

Методи та інструменти дослідження розробляються індивідуально залежно від поставлених цілей і завдань бізнесу.
У загальному вигляді послідовність дослідження виглядає так:

  1. Визначення проблеми, постановка цілей і завдань дослідження;
  2. Вибір методик дослідження
  3. Розробка та узгодження інструментів дослідження
  4. Збір, систематизація, аналіз зібраної інформації;
  5. Оформлення звіту, надання висновків і рекомендацій.
показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com