;

Фундамент успіху компанії закладається на старті.  
Чим вище рівень керівника, тим менше він орієнтується на власну думку в таких доленосних питаннях, як маркетингова стратегія, позиціонування, просування, креатив.
 
Топ-менеджери розуміють: стратегічні помилки коштують дорожче, ніж праця консультантів, які ці помилки виключать.  
Але так само для них очевидно – не можна орієнтуватися виключно на погляд зі сторони, нехай і підкріплений успішним досвідом і перевіреними методиками стратегічного планування.


Тому на сучасному динамічному ринку для швидкого та ефективного ухвалення рішень та впровадження змін ідеальний інструмент – консалтинг і проведення спільних маркетингових сесій.


Зовнішня експертиза + досвід фахівців компанії = підвищення ймовірності успіху та мінімізація ризиків. Спільні маркетингові сесії та консалтинг допоможуть, якщо:
1.    Ви не можете самостійно сформулювати цілі та завдання бізнесу, маркетингу, комунікацій.
2.    Потрібен план розвитку компанії та розподіл бюджетів на його реалізацію.
3.    Зміни стосуються внутрішніх департаментів і процесів у компанії.
4.    Необхідно виявлення операційних проблем, що впливають на ефективність маркетингу та комунікацій.
5.    Рішення про маркетингову стратегію залежить від власників і топ-менеджменту.

Це найчастіші приводи звернення, коли йдеться про стратегічне планування. Можливо, у Вас є питання, які тут не відображені. Чи потрібна маркетингова сесія саме Вам? Давайте дізнаємося. 
Зв'яжіться з нами або заповніть бриф – і ми відповімо на це питання і порекомендуємо вам оптимальну форму співпраці.

запросити кейс
показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com