;
Комедіада
2015 ПросуванняКреативні ідеїКреатив для рекламиКреатив суспільство

Комедіада. Міжнародний фестиваль клоунів і мімів.
ЗАДАЧА: повідомити про те, що традиційне для Одеси свято День дурня стало Міжнародним фестивалем клоунів і мімів.

РІШЕННЯ: щоб новина охопила максимальну кількість людей, а фестиваль привернув до себе учасників і відвідувачів з усього світу, ми влаштували флешмоб у найпопулярнішій за статистикою соцмережі цільової аудиторії – Facebook. За основу креативної ідеї та кампанії просування взято червоний ніс клоуна. Саме його Президент фестивалю Георгій Делієв та команда приклеїли на монохромну фотографію свого аватара. За правилами флешмобу кожен міг приєднатися до них, надіславши своє фото на обробку або зробивши це самостійно.

РЕЗУЛЬТАТ: 3000+ учасників флешмобу в Fb, в 2,5 рази зросла поінформованість про захід, квитки на захід розпродані без додаткових рекламних витрат, 12 нових пропозицій від творчих колективів з усього світу взяти участь у наступному фестивалі, для візуальної ідентифікації фестивалю зроблено плакат із фотографій учасників.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com