;

Веб

Бренд – сукупність характеристик, що дозволяють відрізнити Ваш продукт від будь-яких інших на ринку. Головна мета розробки бренда – викликати довіру споживача. Адже ви не купуєте у тих, кому не довіряєте? Ваш споживач влаштований так само. Брендинг складається з декількох етапів.
Щоб ухвалити рішення про покупку, споживач повинен для початку зрозуміти, в чому унікальна відмінність Вашого бренда від конкурентів. За такої умови ця відмінність має становити для нього цінність, яку він буде готовий обміняти на гроші.

 

У чому моя вигода?  Які емоційні та/або раціональні переваги я отримаю від бренда? Чому я повинен обрати вас, а не конкурентів? На ці питання споживача відповідає позиціонування. Це фундамент бренда, його суть, яка в майбутньому буде доноситися до покупців у всій комунікації – починаючи від неймінгу та логотипа та закінчуючи рекламними носіями.
У процесі роботи над позиціонуванням ми вивчаємо сам бренд, виявляючи або створюючи його унікальну торговельну пропозицію (УТП). Так само аналізуються конкуренти й ті цінності, які транслюють вони. Виявляються очевидні, приховані та підсвідомі мотиви споживання (інсайти) Ваших майбутніх покупців.
Результат: документ, що містить аналіз комунікації конкурентів, сегментування цільової аудиторії, унікальну торговельну пропозицію Вашого бренда, його раціональні та емоційні переваги, опис концепції позиціонування, легенду та місію бренда.

Веб

показати повністю
сховати
Хочете приєднатися до наших вебінарів?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com