;
HOLA LOLA
2022 НеймінгБрендинг

Новий бар в ТЦ «Сады Победы» з особливою коктейльною картою та смачними стравами світової кухні у меню.
ЗАДАЧА: Розробити яскраву назву та візуальний стиль для нового закладу. Його головна особливість — авторські коктейлі.

 

Рішення: ТВсе, що відбувається у ТЦ — свято життя. Шопінг, очікувані зустрічі з друзями та просто відпочинок. І наш бар — продовження свята життя, яке тут ніколи не зупиняється.

Ми відтворили це у звучній назві «Hola, Lola», перше слово якого — міжнародне привітання, яким ми вітаємо друзів, один одного і саме життя, а друге — образ безтурботної та щасливої дівчини, на яку перетворюється кожна людина, що заходить до закладу. 

Також ми розробили візуальний стиль новоствореного бренду «Hola, Lola», детальний опис кейсу можна подивитись тут.

 

Робота агенції: неймінг; розробка бренду; підготовка системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, закономірності використання та побудови, колірне рішення, організація гайдлайнів – інструкції щодо використання елементів фірмового стилю; дизайн корпоративної продукції.

 

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com