;

SUNCITY

26.03.2019

ЖК SUNCITY

ЗАВДАННЯ: розробити креативну ідею для рекламної кампанії просування бренда.

Про компанію: 

ЖК SunCity – комфортабельний житловий комплекс, що складається з 4-х багатоповерхових будинків і двоповерхової будівлі дитячого садка. Одеса, селище Котовського, вул. Ген. Бочарова/Кримська.

Ключові особливості проекту:
Місцезнаходження. ЖК SunCity знаходиться в розвиненому районі селища Котовського.
Розвинута інфраструктура. У кроковій доступності знаходяться всі необхідні об'єкти інфраструктури: школа, дитячий сад, ринок, магазини, торговий центр, спортивні та розважальні клуби.
Будинок-конструктор. Можливість перепланувати або об'єднувати квартири.
Енергоефективні рішення для економії на комунальних послугах.
Досвідчена будівельна компанія. Є низка зданих в експлуатацію об'єктів житлової та комерційної нерухомості.

Проблема:
ЖК SunCity будувався в районі з розвиненою інфраструктурою, де житлова нерухомість здебільшого представлена вторинним фондом. Комунікація з потенційними покупцями не велася, а знання про бренд була низьким: територія, де проводилися будівельні роботи, була прихована у дворах вторинних будинків. Бренд не було представлено в соціальних мережах, не було креативної ідеї та стратегії.

Цілі:
• виведення на ринок Одеси нового бренда в сегменті «Житлова нерухомість»;
• диференціація від конкурентів;
• зростання знання та довіри до бренда;
• розуміння відмінностей і переваг житлового об'єкта;
• обґрунтування вартості;
• збільшення кількості звернень/візитів до відділу продажів.

Завдання:
Створити позиціонування, розробити креативну концепцію, яка виділить ЖК SunCity на тлі конкурентів. Задіяти ефективні інструменти просування та канали комунікації: акаунти в соціальних мережах, креативна рекламна кампанія та копірайтинг. Застосувати нестандартний підхід до підвищення впізнаваності бренда.

Рішення:
Транслювати якісні характеристики житлового комплексу SunCity через емоційні переваги та цінності.

   1. Стратегія

Ми розробили креативну стратегію, де бренд транслює емоції від проживання у власній квартирі в серце улюбленого району з акцентом на раціональні переваги об'єкта: комфорт, престиж, статус, ціна, зона прихильності.

Креативна ідея

SUNCITY – місце для нових спогадів.
Як держава може існувати всередині держави, так наше Сонячний Місто існує всередині Одеси, а конкретніше – всередині селища Котовського. Життя тут відрізняється від життя великого міста – люди знайомі між собою, цінують довірчі відносини, часто вдаються до спогадів, але йдуть в ногу з добою, вибираючи для життя сучасне житло.

Креативні оголошення



Борди




2. Нестандартний підхід до підвищення рівня обізнаності споживачів про бренд

Колаборація з клоунами

Будівництво SunCity велося у дворах вторинного фонду, тому про місцезнаходження ЖК, його переваги та особливості не знали навіть місцеві жителі.
Рішення: ми домовилися з корпорацією клоунів "Помаранчевий настрій" про проведення інтерактиву з мешканцями селища Котовського.
Реалізація: протягом тижня група клоунів ходила селищем Котовського, зображуючи сім'ю, яка переїжджає, зверталися до перехожих на вулиці та зупинках, до водіїв, заходили в магазини. Клоуни ставили всім одне й те ж питання: Як пройти в Сан Сіті? В руках у них були буклети Сан Сіті з планом розташування житлового будинку. Клоуни показували перехожим мапу, просили допомогти розібратися, де ж знаходиться житловий комплекс.
Результат: інтерактив викликав резонанс у соціальних мережах: жителі викладали відео з клоунами в мережу. Вже за тиждень все знали, що будується такий ЖК на перетині вулиць Ген. Бочарова та Кримській. Обізнаність споживачів про бренд збільшилася на 300%.

 



Будівельний паркан жовтого кольору
Будівельні майданчики зазвичай обгороджені стандартним сірим парканом, що не привертає уваги. Ми зробили його більш помітним, зробивши наголос на яскравому жовтому кольорі.


3. SMM-просування

Кампанія в Facebook

Цілі:
донести цінності бренда;
підвищити інформаційне охоплення;
спрямувати трафік на сайт;
стимулювати дзвінки, звернення до відділу продажів.

Створено шаблони та рішення для Facebook



Складено контент-план і рубрикацію контенту:



Результат кампанії:



Кампанія в Instagram
Створено та оформлено брендовану сторінку;

Здійснювався регулярний постинг контенту, оформлення тематичними хештегами.


Сподобався проєкт?

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com