;

Travel-Consult. Туристичне агентство

26.02.2019

Travel-Consult. Туристичне агентство. 
ЗАДАЧА: разработать креативную идею для рекламной кампании продвижения бренда.



Про компанію:
Travel-Consult – туристична компанія, яка надає будь-яку інформаційну підтримку та розробляє індивідуальний маршрут подорожей. Ключові особливості компанії та діяльності:
• багаторічний досвід співробітників у туристичній сфері;
• створення індивідуальних рішень, а не продаж готових турів;
• партнерські відносини з B2B клієнтами.

Проблема:
Одеса – туристичне місто, яке не тільки приймає туристів, а й активно подорожує, тому кількість компаній в цьому сегменті зашкалює. Усі конкуренти активно та яскраво представлені в digital-середовищі: сайти, профілі в соціальних мережах. Компанія Travel-Consult була схожа на інших, а повна відсутність комунікацій уподібнювало її до типових туристичних агентств, що продають гарячі тури.

Задача:
Создать позиционирование компании, разработав креативную концепцию, где бренд будет надежным помощником, открывающим перед клиентами мир путешествий. Нам необходимо было показать, что компания не просто продает стандартные туры или горящие путевки, а применяет индивидуальный подход к каждому клиенту.

Цілі:
• виділитися серед конкурентів;
• створити репутацію компанії;
• підвищити рівень довіри до бренда;
• впровадити комунікації;
• сформувати клієнтську базу.

Рішення:
• розробити позиціонування і створити комунікаційну стратегію з урахуванням аналітики ринку, сегментації споживача та аналізу його потреб і користувацького сценарію;
• враховуючи, що бренд новий, необхідно створити знання про нього, збільшити охоплення, для цього було розроблено PR-стратегію й тактичний план виходу матеріалів в онлайн та оффлайн ресурсах.



Креативна ідея

Консьєрж-сервіс. Він завжди поруч, щоб допомогти, але ви не помічаєте його присутності. Що це? Звичайно ж, це ідеальний консьєрж-сервіс. Туристичне агентство, яке готове виконати ваші бажання і прохання, не порушуючи особистих кордонів. Ми ті, хто позбавляє вас проблем у підготовці до подорожі, і розв’язує ті, що виникли під час поїздки.

Щоб виділитися серед конкурентів, було розроблено ідею не просто пропонувати клієнтам вже готові тури, а надати їм право вибору.

На сайті представлено дві послуги:

Туристичний консьєрж-сервіс, де фахівці займаються організацією поїздки: готелі, авіаквитки, трансфер, екскурсії.



Індивідуальний тур: клієнтам пропонується пройти мінітест, відповівши на 6 запропонованих питань, сервіс формував індивідуальний тур залежно від побажань клієнта.



Сайт

Розроблено загальну структуру та рубрикацію сайту, визначено структуру головної сторінки, систематизовано рубрикацію меню, визначено інструменти конверсії. Результат виконаної роботи http://www.travel-consult.com.ua/ 



Брендинг

Створення графічного символу бренда Travel-Consult. На основі логотипу розробка Style-Guide з використання фірмового стилю: фірмовий бланк, конверти, візитки.

Детальніше про проект дивіться в нашому ПОРТФОЛИО



SMM-просування

Загальні цілі стратегії:
запустити новий бренд на ринок, підвищити впізнаваність, побудувати платформи для взаємодії з цільовою аудиторією.

Досягнення цілей:
• створення та оформлення брендованих сторінок у Facebook та Instagram;
• створено структуру контенту, розроблено тематику публікацій, сформовано бюджет і календарний графік публікацій;
запущено таргетовану рекламу в Facebook;
• налаштування чат-бота в Facebook;
• переспрямовано трафік з соціальних мереж на сайт.


Кампанія в Facebook



Період кампанії: травень-жовтень 2018 року

Завдання:
Підвищити рівень інформованості клієнтів; виділитися на тлі конкурентів, донести емоційні та раціональні складники співробітництва: досвід і професіоналізм співробітників, постійна онлайн-підтримка в подорожах, гарантія підбору оптимальних варіантів ціна/якість, ціна/швидкість;

Мета кампанії: підвищити охоплення, залучити лідів, збільшити конверсійні дії (заповнення анкет, відправлення листів і звернень, замовлень і звернень з соцмереж і сайту).

 

РУБРИКИ:
Знайомство: # travel – consult – про співробітників агентства.

Організація ділових поїздок: # travel_and_work:
1) запрошення на виставки;
2) піар корпоративних подорожей.

Організація свят: # travel lifestyle:
1) піар послуги організації свят;
2) lifestyle – про особливі місця;
3) кейси зроблених свят.

Організація відпочинку: #travel – consult:
1) піар послуг;
2) піар складених турів (з сайту);
3) ідеї для подорожей (сайт);
4) супровід країною: як дістатися, де жити, що дивитися, що їсти;
5) експрес-огляд.

Супровід під час відпочинку:
1) корисні поради мандрівникам;
2) що робити в разі ...;
3) активації з підписниками.

Історії консьєржа:
1) цікаві факти;
2) незвичайні місця # travel-consult: про агентство, акції, новини, пропозиції.



Результат



Налаштування чат-бота:
Для інформування клієнтів про акційні пропозиції було налаштовано чат-бот. На сторінці в FB публікувався пост про акцію, користувачам було запропоновано залишити + в коментарях для отримання докладної інформації. Ті, хто залишав коментар, отримували ланцюжок повідомлень від бота з уточнюючими питаннями щодо подорожі (дата, кількість людей, наявність дітей тощо). Залежно від відповідей бот підбирав варіанти готелів і квитків. Якщо клієнти хотіли отримати більш детальну інформацію, вони могли залишити свій номер телефону.

Instagram:

Період кампанії: травень-жовтень 2018 року
Завдання: створити брендовану сторінку, збільшити активність ЦА за допомогою постінгу та якісного контенту, створити позиціонування, підвищити рівень довіри та лояльності ЦА, збільшити конверсійні дії.

Результат: + 1006 підписників



Сподобався проєкт?

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com