;

ЧАРІВНІ БОБИ МАРКЕТИНГУ

06.08.2018

Продукти інтелектуальної праці не існують на момент продажу. На відміну від продуктів масового споживання, які відчутні/звичні/ зрозумілі.

Ось ці всі позиціонування, стратегії просування, брендинги, креативи, дизайни – їх же не можна побачити перед покупкою. Багато хто взагалі – замовляють цю справу вперше.

А коли немає минулого досвіду, то нові вхідні дані оцінюють на підставі досвіду попереднього, що викликає низку міфів і помилок щодо маркетингу/комунікацій. Ділюся одним з найпоширеніших.

МІФ: вкладення в маркетинг/комунікації – це ОПЕРАЦІЙНІ ВИТРАТИ. А раз так, то окупитися вони мають мало не миттєво.

ПРАВДА ЖИТТЯ: вкладення в маркетинг і комунікації – це КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ, більш відомі як «придбання необоротних активів для довгострокового використання та поступового перенесення їх вартості на кінцевий продукт».

Позиціонування та брендинг проектуються на довгі роки; стратегія просування має річний горизонт планування, а часто залишається актуальною набагато довше; сайт оновлюють дуже нечасто; просування взагалі ведеться, поки є що просувати.

А якщо ми переносимо розділ «маркетинг/комунікації» з операційного бюджету до інвестиційного, то потрібно змінити і своє ставлення до цих вкладень.
1. Інвестиції можуть ніколи до вас не повернутися. А якщо повернуться, то термін окупності залежить від специфіки вашого бізнесу або того, як ви цей самий бізнес ведете і як його ведуть конкуренти. Чинників – тьма.
2. Аналіз ефективності інвестицій не ведеться в короткостроковій перспективі. Якщо дуже кортить, то можна аналізувати та в разі потреби міняти тактику комунікації раз у 4 місяці. Зміна тактики щомісяця – викопування рису відразу після посадки. Зрозуміло, що хочеться їсти, але ...

 

 

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com