;

ТРЕНДВОТЧІНГ. СЛІДКУЙ ЗА ТРЕНДОМ СЬОГОДНІ, ЩОБ БУТИ ПЕРШИМ ЗАВТРА

22.01.2019

Будь-який бізнес починається зі стратегії. Важливим елементом якої є необхідність стежити за трендами. Одним з інноваційних інструментів, які допомагають в цьому, є трендвотчінг – цілеспрямоване спостереження за новими тенденціями. За трендами важливо й потрібно стежити, аналізувати, формувати звіти. Інформація, отримана від трендвотчінгу, може стати основою для створення нових продуктів, послуг і концепцій.
Правильне дослідження трендів у соціумі дозволить компанії зробити прогноз щодо споживчої поведінки в майбутньому. Фактично ми отримуємо інформацію переваг споживача, про які він сам ще не знає. Звучить містично? Можливо, але, застосовуючи послідовний аналіз трендвотчінгу, компанія отримує головне – перевагу перед конкурентами.
Трендвотчінг дає можливість:
• прогнозувати попит на нові товари та послуги;
• створювати правильні стратегії розвитку бренда;
• знайти перспективну ринкову нішу;
• передбачити бажання споживача й надалі вибудувати з ним ефективний канал комунікації;

Кругообіг трендів у природі

Механізм виникнення трендів є тривалою і складною системою.

Тренди з'являються від новаторів, які надають результат своєї інтелектуальної діяльності – новацію. Другим елементом системи є ранні послідовники, а третім – рання більшість. Заключний елемент системи – відстаючі та пізня більшість. Показово, що в цьому ланцюжку формування трендів ключова роль віддається саме раннім послідовникам. Це люди з прекрасною інтуїцією та неабиякими аналітичними здібностями, знанням ринку та суспільних реалій, натхненні новаторською ідеєю, несуть її в маси. Таких людей називають трендсеттерами. Лі Еделькорт –один з найвідоміших трендсеттерів світу. «Я називаю свою роботу археологією майбутнього: ви знаходите обривки, фрагменти інформації, які вже є в суспільстві, в мистецтві, в дискусіях, в літературі, в деяких наукових роботах, в дивній жінці на вулиці, у відеосюжеті з новин, у фільмах. І ви можете уявити це нове суспільство, цей новий спосіб мислення, цей новий спосіб одягатися та їсти, говорити – для мене це так і працює», - каже мадам Еделькорт.

Моду голландська провісниця трендів назвала лише площиною застосування інформації. Мода – це ринок-замовник, а тренди є соціокультурними феноменами. Базовими трендами Лі називає якість, простоту, тривалість, екологічність і гуманність, продуманий дизайн. 

Як може бути використано знання про тренди?


Трендвотчінг формує бренд, який полюблять. Пошук і виявлення трендів закладає в бренд певні характеристики, які будуть резонувати з системою цінностей споживача. Те, що вже закладено в особистості кон'юнктурою, вступить в свого роду конфлікт з чимось новим і незвіданим – трендом.
Правильна маркетингова стратегія дозволить створити емоційні зв'язки на тлі цього конфлікту, які знизять вплив раціональних чинників при ухваленні рішення. Сьогодні вітчизняний рекламний бізнес нехтує цінністю даних про глобальні тренди. Здійснюючи свою діяльність, 4press використовує методологію, вивчену в Trend Union – агентстві, заснованому Лі Еделькорт, застосовуючи знання того, що тренди доходять в нашу країну із запізненням 3-5 років. Ми вирішуємо бізнес-завдання, використовуючи маркетинг і комунікації, роблячи основний упор на Glocal – адаптація глобальних трендів на локальні ринки.

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com