;

РЕБОРН БРЕНДА

01.10.2019

Бренд багато в чому схожий на живий організм. Наприклад, у нього є власний життєвий цикл: впровадження, зростання, зрілість і спад. Останній етап – найнебезпечніший: можна дозволити бренду скласти зброю, обладунки та піти з ринку, а можна і продовжити боротьбу. Але для цього буде потрібна нова тактика, ідеологія, а можливо, і нові обладунки.

РЕБРЕНДИНГ = РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ?
Ребрендинг і репозиціонування бренда пов'язані та доповнюють один одного, але це не одне і те ж. Ребрендинг – це маркетинговий інструмент, що містить комплекс заходів зі зміни філософії, фірмового стилю, комунікації бренда. Репозиціонування – це один з етапів ребрендингу, передбачає пошук нових способів відбудови товару від аналогів. Але як зрозуміти, що настав час репозиціонування?

ТОП-7 ПРИЧИН РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ
1. Негативний і невідповідний імідж. Бренд викликає асоціації та образи, але вони не відповідають запитам цільової аудиторії.
2. Цільова аудиторія байдужа до бренда через неясне уявлення про переваги товару. По суті товар або послуга не викликають ніяких образів.
3. Переваги та бажання споживачів різко змінилися, і існуючий продукт їх не задовольняє.
4. Зміна стратегії компанії внаслідок внутрішніх чинників: нове джерело інвестицій, зміна керівного складу, впровадження нових технологій.
5. Виведення на ринок нового товару.
6. З'являється багато аналогів, а виділятися на тлі конкурентів стало складніше.
7. Планується вихід на нові ринки.

У ПОШУКАХ ВТРАЧЕНИХ ЦІННОСТЕЙ

Бренд дорослішає і старіє, як людина, цей процес незворотній. Мова його візуальної комунікації застаріває, tone of voice не розуміє мінливий споживач. Водночас продукт залишився якісним, але донести його цінність архаїчними словами та образами неможливо. Те ж саме відбувається і зі старіючою людиною, вона перестає розуміти молодь, засуджує моду, тренди й технології, відкидає все нове.
Якщо ви не хочете, щоб ваш бренд не став буркотливим дідком, його потрібно періодично омолоджувати. Необхідно виділити цінності бренда та піднести їх споживачам новою сучасною мовою, наприклад, модернізувати систему візуальних комунікацій: логотип, шрифти, колірну гамму, оновити tone of voice, зробивши його простим і зрозумілим.

СКАЗАНО – ЗРОБЛЕНО

Репозиціонування – тривалий процес, він буде відбуватися, поки у споживача не виникне нових стійких асоціацій з брендом. Але грати потрібно чесно, не давати покупцеві помилкових обіцянок. Оскільки у цільової аудиторії можуть виникнути завищені очікування, і якщо бренд їх не виправдає, то довіра до нього знизиться.

Готових рішень для репозиціонування бути не може. Концепція і способи актуалізації позиції бренда на ринку проектуються індивідуально. Цьому передує аналітика конкурентів, покупців, локальних і глобальних трендів, поточних переваг вашого бренда та можливих шляхів його розвитку. Тільки такий всебічний аналіз дозволяє нам створювати сильне позиціонування – інструмент, що дає можливість тривало зберігати виграшну позицію на ринку.

 

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com